Saturday, May 8, 2010

吳彥祖

其實呢我真係好鐘意(定欣賞?)吳彥祖既
好睇, 專業演員, 有型有款, 情深款款 (所以我好羨慕Lisa W!)

剛才整理舊雜誌, 找出Daniel為竊聽風雲做的舊訪問:

在那部戲(如夢)我演成日玩電腦的programmer, 不常運動, 日日食杯面, 導演覺得我太大隻, 要減磅才形似...肌肉少了, 人會疲倦, 漸漸feel 到不常做運動的人, 走動的energy level 與精神狀態」Gym狂朋友告訴我時我還拒絕相信. 我屈服, 決定做運動.

雜誌全是luxury items, 就算你不想要, 也慢慢催眠到想要. 不過用幾個月人工買一隻錶, 對我是唔make sense的」仲唔係陀飛輪?

如果那些物質能給你快樂, 你得到一樣, 然後沒癮, 又想追第二樣, 追個不停, 其實是快樂定不快樂? 由讀書到現在, 我都不會要求自己一定拿A grade, 接受自己最重要」 對我而言, 最應的, 可能是最後一句. 不是有excuse不去努力嘗試拿A grade, 而是失敗後以一個怎樣的方式面對自己

No comments:

Post a Comment