Saturday, March 20, 2010

i love my mentor!

as above (LOL)

他拘謹, 唔talkative, 往往要mentees (即是我) 絞盡腦汁諗話題. Dead air 大家都尷尬
可是, 他善於聆聽, 有心記得我們講過的說話, 而且有求必應 (我還未要求他給我一紙trainee contract, 相信就算我要求, 他也不會給哈哈哈. 但他讓mentees 跑到office 很大龍鳳地和他拍畢業照, 借出conference room,甚至幫mentees 揸機影相)

當我亮出我的G11 時, mentor 的反應在我預算以外

「噢...這是G11 嘛, 市面上DC中最好的一部, 個鏡頭可以換, 但係我就唔會啦都夠用啦. 個screen 可以擰出黎噃...」

Holy Shoot! 這完全是我會講的說話! 咩事? 就在我"咩事" 的時候mentor 給我出了一個問題

「喂你上次先話沒錢wor. 做咩使甘多呀?」

真的... speechless. 條友都好鬼馬下! 之後我再拿出電話 (因為有人打來, 我不想disturb 大家影相興致, 所以想silent 部機)

「E 轉新電話? 又話沒錢既你?」

Mentor 的鬼馬神情, 完全在我想像之外. 好啦, 之前有 "大食" teasing point, 現在又多一個 "大使" teasing point. 但我又不介意噃! 唔熟又邊有得笑呢? 同埋... mentor 的鬼馬表情, 真的好死得意! 我想, 到真正的混熟了, 才會有這種鬼馬表情!

我真的好死鐘意我的mentor!

No comments:

Post a Comment