Friday, March 5, 2010

創造傳奇一刻 3月11日下午5點一齊交Conveyancing! (You are the Legend!)



我究竟交唔交到呢? 哇哈哈let's see :)
(creat左呢個event, 我真係好proud of 我自己既jeh!)

Conveyancing 功課, 2500字 memorandum, 50% final grade, 3月12日下午5時正deadline
同日, Shaw College photo day + LLB graduates photo day
撞到正, 實在太唔得, 難道要頂著一對黑眼圈拍畢業照? 笑起來也像苦笑
於是在facebook create event, description 寫了以下一番話:

LLBers,

Hey yo it is time for us to do something great! 適逢3月12日係我地影畢業班相的大日子, 你沒理由一臉殘樣影相掛? 一齊容光煥發地出席photo day 吧! You are the legend!



還好, 反應不錯(想不到會有人buy 我的crazy ideas 哦!) 更高興的是平時不太熟絡的同學也'attending' -- Let's rock it babe! 努力呀各位!

WE ARE THE LEGEND!

No comments:

Post a Comment